akii

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Andrea Mirkovic - 17 december 2010 19:03

Heej alla   Idag har det varit en tråkigt dag, jag var i skolan där vi kollade på en film, fick vara på datorer osv. Sen taggade jag hem direkt efter som min pappa behövde buss kort för att åka till jobbet men aja, på vägen hem snackade jag med en kompis efter som jag vi har bråkat om några grejer men aja nu är allting okej, de e inte så att vi blev kompisar som vi har varit för ut men vi kom överens, hur man ska säga   när jag kom hem så åt jag och drack julmust, mmmm sååå gott älskar den   nu ska jag typ se på nån bra film kanske, venne men jag skriver senare   här får ni se några bilder jag tog typ innan jag skulle äta   


        

Av Andrea Mirkovic - 17 december 2010 17:48

Heej alla   De här är min nya blogg.. jag ska försöka skriva så mkt som möjligt   tills dess får ni lyssna på den här låten ^^ puss   


Presentation


Heej heej alla :)
Jag heter Andrea Mirkovic och är en 13 årig tjej som bor i Stockholm. Jag gillar att chilla med kompisar, dansa och spela volleyboll. I denna blogg kan du läsa om tips, åsikter, musik, vardag, humor och kolla på bilder som kommer upp.

Status :))

Lita inte på den som säger ''jag älskar dig''. Lita på den som gråter för dig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Det är bara att skriva :)

Sök i bloggen

You do not understand? :P :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards