akii

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Andrea Mirkovic - 26 december 2010 21:42

Heej alla   

kunde inte skriva dom här dagarna efter som jag var så upptagen men några grejer jag skulle göra hemma, hjälpa mamma osv. Dagen efter min mamma och pappa har bråkat så var det inte så bra, jag var arg på alla och grät hela tiden :/ inte alls kul. Men däremot var dagen efter mycket bättre men en då så var det inget speciellt. Igår fick jag en bärbar data, min lille bror fick exbox 360 och mamma och pappa köpte tv. idag var jag hemma hela dan och gjorde typ ingenting :P min syrra kom till oss med sin kille och vi åt middag tillsammans ;) nu sitter vi och kollar på en film som heter August Rush :) vet ej vad jag ska göra sen men jag skriver senare om jag kan :P puss   

Presentation


Heej heej alla :)
Jag heter Andrea Mirkovic och är en 13 årig tjej som bor i Stockholm. Jag gillar att chilla med kompisar, dansa och spela volleyboll. I denna blogg kan du läsa om tips, åsikter, musik, vardag, humor och kolla på bilder som kommer upp.

Status :))

Lita inte på den som säger ''jag älskar dig''. Lita på den som gråter för dig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Det är bara att skriva :)

Sök i bloggen

You do not understand? :P :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards